|
GS1 Türkiye’nin internet sayfasında yer alan üyelik başvurusu ve üyelik hakkındaki bilgilerin düzeyinden ne kadar memnunsunuz?
|
|
|
|
Üyelik ve üyelik başvurusuna ilişkin yapılan bilgilendirmeye yönelik ek bir yorumunuz var mı?
|
|
|
|
GS1 Türkiye’yi sosyal medyada fark ettiniz mi?
|
|
|
|
GS1 Türkiye sosyal medya profilleri veya yayınları hakkındaki bilgiler sizin için yararlı oldu mu?
|
|
|
|
GS1 Türkiye sistemine üye olmak istediğinizde, neden üye olmak istediğiniz soruldu mu? İhtiyaçlarınız hakkında herhangi bir araştırma yaptı mı?
|
|
|
|
GS1 Türkiye sistemine üyelik sürecinde, GS1 Türkiye tarafından sunulan diğer hizmetler hakkında size bilgi verildi mi?
|
|
|
|
Bu bilgiler hangi kanal aracılığı ile verildi?
|
|
|
|
GS1 sistemi hakkında bir araştırma yaptıysanız, üyeliğe ilişkin bir bilgi talep ettiyseniz, GS1 Türkiye çalışanının müdahale süresinden memnun kaldınız mı?
|
|
|
|
Aldığınız bilgiler net miydi?
|
|
|
|
Nedenini açıklar mısınız?
|
|
|
|
Tarifeler ve fiyatlar net ve anlaşılması kolay mı?
|
|
|
|
Nedenini açıklar mısınız?
|
|
|
|
Başvurunuza geri dönüş süresinden veya başvurunuzun onaylanma sürecinden memnun kaldınız mı?
|
|
|
|
Nedenini açıklar mısınız?
|
|
|
|
GS1 Türkiye Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiniz mi (posta veya telefonla)?
|
|
|
|
İletişiminize geri dönülen cevaptan ne kadar memnun kaldınız?
|
|
|
|
Telefon ile iletişime geçtiyseniz: İlk defa mı telefonla aradınız?
|
|
|
|
İletişim telefonla ise: Müşteri temsilcilerinin size karşı olan tavır ve tutumlarından memnun kaldınız mı?
|
|
|
|
İnternet sayfasında yer alan başvuru formlarına kolay ulaştınız mı?
|
|
|
|
İnternet sayfasında yer alan Müşteri Hizmetleri bilgilerine kolay ulaştınız mı?
|
|
|
|
GS1 Türkiye’yi nasıl öğrendiniz?
|
|
|
|
Bilgi edinmek istediğiniz daha fazla konu var mı?
|
|
|
|
GS1 Türkiye sistem üyesi olma sürecinizden ne kadar memnunsunuz?
|
|
|
|
Sistem üyeliği süreci hakkında ek bir yorumunuz var mı?
|
|
|
|
|